Підтримати служіння
Ukrainian Ukrainian

СЛУЖІННЯ СЛОВУ

Одне із двох служінь Церкви /Дії0604

Рясна благодать

Рясна благодать

Олімпійські ігри завжди дивовижно дивитись. Ви бачите спортсменів, які так важко тренувались, щоб взяти участь у змаганнях. Стрибуни з жердиною - хороша ілюстрація благодаті.

Мета полягає в тому, щоб піднятися над встановленою перед ними планкою. Бігун розбігається і встромляє жердину в землю, виштовхується в повітря і високо піднімається вгору. Успіх стрибунів з жердиною полягає у швидкості та точності їхньої жердини та здатності правильно розташувати своє тіло. Ця ілюстрація практично говорить про рясну благодать. Христос є найбільшим стрибуном з жердиною, а хрест - це Його жердина, розміщена для досягнення максимальної висоти. Він вищий за весь гріх та його наслідки, і Він царює переможцем. Ми також можемо царювати в житті через одного Ісуса Христа, коли беремо Його хрест і дозволяємо йому розіп'ясти нас для світу, а світ для нас (Гал.0614).

Проникливість, ця Божественна здатність, яка походить від Нової людини, змушує нас переходити від сили до сили. Життя вознесіння наше. Вірячи в роботу Ісуса, ми живемо згори. Це вознесене життя розбиває наші скриньки порівняння та жалості до себе, і ми вже не живемо в маленькому світі. Вигук благодаті підносить нас на нові рівнини з Богом, на позицію, де ми чуємо, що ми більше, ніж переможці. Так важливо почути вигук Царя. Його заряд розширює наші здібності далеко за межі наших природних здібностей. Коли ми слабкі та втомлені, ми можемо відпочити та схилити вухо і відкрити це вливання життя. Почуття, досвід і зір спробують заглушити цей вигук. Сатана буде брехати, кажучи, що благодать не рясніє над гріхом, але Христос уже вирішив цю проблему.

У судовій сфері правило подвійної підсудності проголошує, що нас не можна двічі судити за один і той самий злочин. Це стосується нас. Христос став на наше місце, щоб ми могли бути вільними. Ми можемо не відчувати цієї рясної благодаті весь час. Благодать - це становище, позиція привілею та влади, яка надається нам як Божим синам і дочкам. Це назавжди завершена дія. Погодитися з тим, що Бог сказав і зробив, є нашою відповідальністю і вивільняє Його силу.

Покаяння, Божественне обертання нашого розуму - це дар від Бога. Він зіставляє нас з досконалістю і висвітлює наше життя та любов. Він показує те, що не узгоджується з Ним, і ми говоримо: "Так, Господи". Чим швидше ми погодимося з Ним та ізолюємо практику гріха і будемо рухатися далі, покинувши його, тим сильнішими ми стаємо в Ньому. Ми можемо зосередитись на потворності гріха і засуджувати себе та інших за зло, скоєне нам, і зміцніти в гріху та його пороках.

Через дію хреста Ісус прийняв остаточну кару за наш гріх. Його судили так, як жодна людина ніколи не була і не буде. Він був на тому хресті, побитий до невпізнання. Кістки та зв’язки оголилися, а кров виливалася. Терновий вінець був заглиблений в Його голову, що символізувало те, що в кінцевому рахунку Його судили за кожну думку, яка пролітає у нас у голові. Його руки і ноги були пробиті цвяхами, виявляючи, що наше ходіння і вчинки в кінцевому підсумку судились на Ньому. Проколення Його боку списом судило всі наміри серця - Він взяв усе це, щоб ми мали нове серце і жили в оновленні!

Оскільки за гріх заплачено раз і назавжди через Христа, наголос повинен бути на відскоку та відновленні. Наше погодження з Ним з цього питання відновлює спілкування в теперішньому часі. "Бо смуток для Бога чинить каяття на спасіння, а про нього не жалуємо, а смуток світський чинить смерть. Бо ось саме це, що ви засмутились для Бога, яку пильність велику воно вам зробило, яку оборону, яке обурення, який страх, яке бажання, яку горливість, яку помсту! Ви в усім показали, що чисті ви в справі" (2Кор.0709-11). "Або погорджуєш багатством Його добрости, лагідности та довготерпіння, не знаючи, що Божа добрість провадить тебе до покаяння" (Рим.0204).

Коли Петро відрікся Господа, Ісус подивився на нього так, що це засудило його та змусило піти плакати і просити пробачення. Любов - це те, що привело Ісуса до цього хреста, і любов тримала Його там. З потворністю гріха було покінчено в силі незрівнянної крові Ісуса. У нас є пробачаючий Спаситель! Кров Ісуса говорить про прощення, відновлення, доручення, нове творіння та новий початок. Ми не звеличуємо гріх, але звеличуємо пробачаючого Спасителя! Сьогодні Ісус дивиться на вас з такою любов’ю, кажучи: "Прийдіть і вечеряйте" (Об.0320). Він стукає у двері твого серця.

Пастор Джейсон Мур.  Розділ 10 книги "Спектри благодаті"

Інформація

Цей сайт створено для агрегації усіх актуальних інформаційних джерел служіння із соціальних мереж, хмарних сервісів та інших сайтів.

Сайт знаходится у стадії постійного наповнення. Відеоматеріали, блог та оголошення постійно оновлюються.