Є так багато голосів, які намагаються дати визначення, хто ми. Часто амбіції чи невдоволення можуть змусити нас до спроби переосмислення себе, що приносить відповідність до іншої людини чи шляху. Пастка тут в тому, що якщо ми не знаємо, хто ми в першу чергу, то ким ми будемо після внесення цих косметичних змін?
Часто результатом стає те, що ми втрачаємо нашу тотожності та стаємо тими, хто догоджає людям. Наше минуле, люди чи наші нинішні дії не показують нам нашої справжньої сутності у Христі. Благодать має тотожність, яка проголошує праведність Бога. Благодать підносить Боже діло, вказує на нього і каже: "Ось ким ти є, це те, що зробив Христос, щоб ти був в Ньому". Це може бути несподіванкою, оскільки часто ми визначаємо себе за результатами та досвідом. Благодать вказує на Христову досконалість і говорить про наш справжній потенціал - ким ми створені бути. Це неможливо по-справжньому усвідомити, не прийнявши цієї правди. Голоси в нашій голові дуже переконливі, тому що ми більше знайомі з нашим гріхом, ніж з Божими обітницями. Благодать - це міст від нашого життя до життя Христа. Ми бачимо свою справжню позицію як сина чи дочки Бога завдяки Божій благодаті та милості. Погоджуючись з тим, що говорить благодать, ми починаємо будувати тотожність благодаті. Ми бачимо себе такими, як нас бачить Христос, і це переповнює аж до того, щоб бачити інших такими, якими Він бачить їх.
Як правило, ми не можемо поводитися з людьми по благодаті, оскільки спочатку не поводимося з собою таким чином. Наші минулі помилки або біль можуть так гучно кричати на нас, але Благодать заміняє висновок плоті. Ісус говорить слова життя понад проблемами чи кризами. Ця тотожність здорова і приносить цілісність. Благодать любов’ю заводить нас в правду; вона притягує нас до обіймів Спасителя. Переосмислення себе звучить добре, але воно може бути згубним, якщо я є тим, ким я не був призначений бути. Тоді моє життя буде брехнею.
Підкріплення благодаті в нашому житті починається з того, щоб говорити собі слова Христа. "Через Слово, що Я вам говорив, ви вже чисті" (Ів.1503). "Той створіння нове, стародавнє минуло" (2Кор.0517). Ви гідні, цінні та варті любові - це лише крихітна частинка неосяжного світу, який проголошує благодать. Брехня в тому, що наш гріх сильніший за ці реальності. Гріх хоче узурпувати владу тотожності благодаті. Сатана увійде як великий обвинувач і працюватиме, щоб завадити вам.
Один чоловік, якого я консультував, був так довго в пастці гріха. Він зізнався мені, що вже навіть не знає, хто він. Гріх шмагав його, образно кажучи, і він був в’язнем. Ми почали спілкуватися з тим, що сказала благодать і що благодать говорить про нього. Коли його сльози капали, об’явлення благодаті принесло нову тотожність та зцілення. Повне прощення привнесло чистий аркуш, щоб ручка милості могла писати на ньому. Він уже не полонений, а дорогий син. Ця людина продовжує перетворюватися благодаттю і ділиться та заохочує людей у їх покликанні як посвячені Божого Царства.
Благодать і милість виступають захисниками, які посилаються на свідчення крові. Дорогоцінна кров Христа робить нас абсолютно новими; ми не є своїми минулими невдачами або розчаруваннями. Кров також очищає і омиває те, що інші зробили проти нас. Ми більше не є в’язнями ні людей, ні кривди, вчиненої проти нас. Благодать заявляє, що звинувачення є неправдивими і що наші записи чисті; ми омиті начисто без сліду дефекту. Гріх - це ніщо в порівнянні з красою благодаті.