Вороги благодаті

Вороги благодаті

Сатана ненавидить благодать, тому що благодать завжди створює щось надприродне. Сатана не має такої здатності; він може лише імітувати і копіювати.

Благодать безмежна у своєму визначенні. Прощення кричить благодать, любов кричить благодать, милість кричить благодать понад крики осуду, і Божественна цілісність кричить благодать, "А між ним голосний крик на славу Царя" (Чис.2321). Бог говорить благодатно, і Він чекає, щоб бути благодатним до вас. Він хоче створити в нас здатність приймати більше Його. Отримавши об’явлення благодаті та засвоївши ці вигуки, ми передаємо це іншим і починається зцілення у всіх формах. Погані уявлення про себе руйнуються, а невпевненість змінюється впевненістю. Благодать - найвища основа. Ми чуємо Бога, і Його голос схожий на "цілющий бальзам з Ґілеаду". Ми зміцніли, і правда породжує надію, незалежно від того, які докази ми бачимо чи чуємо.

Гордість - витончений ворог; саме тут ми перестаємо покладатися на Господа, і панує наш досвід. Благодать бореться з тими, хто має достатність в собі та не потребує Бога. Цей постмодерний спосіб мислення говорить: "Дякуємо, Боже, за Твою допомогу, але далі ми самі впораємось!" Гордість має чим похвалитися, вона поклоняється самій собі і боготворить людину, але благодать - це шлях до будь-якої міри справжнього успіху. Гордість може виявлятися в праві та справедливості. Ми бачимо це всюди навколо нас у рекламі - "нехай буде по-твоєму", "ти заслуговуєш цього"! Небезпека полягає в тому, що коли ми починаємо вважати, що заслуговуємо на якусь прихильність або привілей, на основі власних заслуг, це створює хибні очікування, чиє джерело знаходиться в падших людях чи невідроджених речах.

Очікування схожі на заряджену рушницю, спрямовану на людей. Як тільки вони нас розчаровують, ми натискаємо на курок і кажемо: "Я знав, що це станеться". Корінь слова очікування (expectations) - "ex" означає "поза"; "spectare" означає бачити. У Біблії більшість слів, пов’язаних з очікуванням, мають корінне слово, "cord (шнур)", як у речі, до якої людина прив'язана, на що сподівається, до якої прагне, розумовий напрямок. Очікування походять від джерела надії, яке веде до уяви - бачення чогось, чого немає, фальшивої реальності. Ці помилкові або роздуті очікування сповнені добрих намірів, але в кінцевому рахунку вони не задовольняють.

Божі очікування відрізняються від наших. Боже очікування не в нас, а в Його сині Ісусі. Коли Бог дивиться на нас, Він бачить досконалу роботу Свого сина. Отже, коли ми зазнаємо невдачі, Божі очікування заповнюються прощенням. У Псалмах 13003-04 - "Якщо, Господи, будеш зважати на беззаконня, хто вистоїть, Владико? Бо в Тебе пробачення, щоб боятись Тебе".

Боже безумовне прийняття нас дає нам можливість ходити по вірі, довіряти Йому, пізнаючи, що Його благодаті достатньо. Псалміст сказав: "Тільки від Бога чекай у мовчанні, о душе моя, бо від Нього надія моя" (Пс.6206). Спокуса полягає в тому, щоб сподіватися на когось (дружину; друга), щоб задовольнити нашу потребу. Тільки Бог виконає свою обіцянку і забезпечить прощення і прийняття. Ми можемо спотикатися і падати, але Бог поруч, щоб пробачити і висловити безумовне прийняття. Бог ніколи не говорить: "Я люблю тебе, але якщо ти зробиш те чи інше, Я буду любити тебе більше, інакше Я буду любити тебе менше". Божа любов і прощення ґрунтуються не на нашій діяльності, а на роботі Його сина, яка є досконало завершеною. Коли ми очікуємо від Нього, ми не будемо розчаровані. Він цілком любить і виповнює нас, ми створені для Нього і лише для Нього.

Наш світ сповнений цієї мантри справедливості - заснованої на тому, як з нами поводяться та як нас сприймають інші. Це рак, який може охопити наші серця. Насправді мислення світу полягає в тому, щоб задовольнити нашу гріховну природу і розпещувати нас, але духовно кажучи, ми нічого не заслуговуємо. Пекло було б нашим кінцем, якби не безумовна любов Ісуса, що створює шлях спасіння для тих, хто впокорює себе і вірить. Чи справедливо було, щоб Бог послав Свого єдиного сина Ісуса померти за світ, який був його ворогом? Ні! Але через Божу безумовну любов, яка задовольнила правосуддя, яке мало право засудити всіх, Він натомість вирішив спасти усіх - хто завгодно може прийти в будь-який час і в будь-якому стані. Його досконалий син Ісус був засуджений, щоб ми могли стати вільними і покликати Його сина.

Відчуття особистого права та справедливості дійсно може змусити людину пропустити об’явлення благодаті. Благодать завжди має Христа в центрі; коли Його зміщують, приходить інший дух, дух легковажності та невимушеності стає визначальним фактором, а не прославління Бога.

Коли ми продовжуватимемо дивитись на Бога всієї благодаті, ми побачимо безліч сторін благодаті. Ми побачимо красу благодаті, пересвідчимо вогонь очищувача металу та отримаємо надприродний спокій та відпочинок у найважчих ситуаціях. Відповідь на легковажність полягає в тому, щоб впасти до ніг Ісуса в абсолютній капітуляції і в повній залежності від Нього, а також відкинути все, що піднімає нас або нашу проблему над природою Бога. Його благодать заново запалить полум’я в нашому серці, щоб яскраво палати. Вдячність буде нашою піснею, і ми будемо пробуджені, щоб зосередитись на Божому об’явленні благодаті.

Благодать не вимірює свої витрати за будь-яким земним стандартом; вона винагороджує нужденних та знедолених. Гордість вихваляється своєю достатністю та силою. Гордість бореться за свою репутацію та шанс справити правильне враження. Благодать бореться за милість і зовсім не турбується про репутацію. Благодать буде боротися зі всім, що не виявляє досконалої праведності та святості в досконалій любові.

Легалізм - ще один ворог благодаті. Часто це можна замаскувати в план, який не є гнучким у веденні Духа. Легалізм може бути дуже жорстким через порядок; він тонко пред'являє вимоги "вписуйтесь у нашу програму або йдіть гуляти". Я не проти порядку - я вважаю, що він має вирішальне значення для функціонування та стабільності будь-якої організації; але бувають випадки, коли Бог піде проти руху і дасть іншу можливість для зростання. Ми можемо визначити легалізм як структуру без духу. Відповідність дорівнює прийняттю. Життя повне безладу; воно непередбачуване, і якщо благодать не входить у рівняння, люди стануть побічними жертвами. Ми можемо завдати багато шкоди в ім'я подання комусь уроку. Перш ніж загнати когось батогом у відповідність, ми повинні виміряти інвестування любові в них.

Межі дуже здорові, вони забезпечують структуру того, як ми вчимось; їх перетин призводить до наслідків. Без наслідків ми маніпулюємо системою, щоб прокласти свій шлях. Дух благодаті є ключовим у застосуванні наслідків. Ми можемо робити правильні речі з неправильним духом і знищити чиюсь поємність. Ми повинні стримуватися і пам’ятати, скільки часу нам знадобилося, щоб наблизитись? Ми були дуже вдячні тим, хто розпізнав Духа і вірив в найкраще щодо того, що Бог робив у нашому житті. Служіння без думки про поємність - це законодавство, яким би гарним воно не виглядало та не звучало.

Самоправедність - ще один грізний ворог. Ставлення набожної банальності принижує тих, кого вважають меншим. "Я сподіваюся, що з цього вчинку вони чогось навчились" - це слова, які самоправедні вживають, маючи справу з тим, хто впав. Вони обманюються, думаючи, що ніколи не опиняться в такому ж місці.

Ми всі лише за одну думку від чогось. Ісус мав справу із самоправедниками, які привели до Нього жінку, пійман в перелюбі: "Хто з вас без гріха, нехай перший на неї той каменем кине" (Ів.0807). Усі вони вийшли засуджені в своєму сумлінні. Коли ми судимо, ми узурпуємо Боже місце. Обвинувачувачі відкривають себе осуду; вони не усвідомлюють впливу їхньої гордості на них. Ми не знаємо всіх фактів, і ми не можемо глянути на серце, щоб побачити, де воно зараз знаходиться перед Богом.

Благодать прагне любити, але вона не наївна. Проте благодать виходить за всі межі, щоб повірити у те, що Бог вірить для людини. Вона бореться за єдність і відновлення, і не думає злого. Ми могли б продовжити з чудовим списком тут; смирення благодаті вражає - благодать дарує те, чого ми не заслуговуємо, щоразу, щомиті.

Пастор Джейсон Мур.  Розділ 9 книги "Спектри благодаті"

Print   Email